111

środa, 5 lutego 2020

Jakie ocieplenie szarym styropianem?

Ściana 24. Jakie ocieplenie szarym styropianem 15 czy 20? Różnica jest prawie żadna na całości.
20, ponieważ mam żaluzje zewnętrzne i skrzynek w 15 nie schowam. Napisałem że do 20 cm jest zawsze sens. A ty pytasz czy dawać 15czy 20. Ja zaś mówię se powyżej 20 trzeba liczyć sens nie do 20. Dokładnie 15 wystarczy - Nie wiem po co niektórzy dzisiaj ocieplają dom styropianem 25cm-30cm a klientów takich coraz więcej:) przecież to jest do policzenoa po co. Ja mam ponad 20 bo dokładnie 23,5 i mi się to już po 9 latach zwróci nie licząc nawet podwyżek źródeł energii. A elewacje na trochę dłużej zrobiłem. Niedługo w projekcie będziecie mieli styropian 50cm :D:D:D:D dla mnie to lepiej bo materiału więcej schodzi ale sensu nie widzę. Po to by w lecie wolniej się budynek nagrzewał a w zimie wolniej chłodził, przecież to oczywiste.Zastanawia sie dlaczego co raz to grubszy styro ludzie używają
Ludziom myślącym powinno to jednak dać coś chyba ? Zgadzam sie z powyższym normy na 2050r
65cm styro
25 beton
A potem ziemia 50 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz